Påmelding  

Deltakerinformasjon

Deltakerinformasjon

 

På grunn av problemer hos en stor e-postleverandør som mange kirkelige ansatte bruker, har ikke e-postene med deltakerinformasjon nådd frem til alle påmeldte. Derfor legger vi ut deltakerinformasjonen i sin helhet her.

Kjære deltaker!

Trosopplæringskonferansen 2017 nærmer seg. Om knappe to uker møtes medarbeidere i trosopplæringen fra hele landet på The Qube på Gardermoen. Her er årets program. Vi gleder oss!

Praktisk informasjon om dagen:  

Transport
Uansett om du reiser til konferansen med fly, tog eller buss, så er det enklest å dra innom Gardermoen, for så å ta shuttlebuss til The Qube og Clarion Hotel Congress Oslo Airport. Shuttlebuss 44 tar 6 minutter og har stoppested rett utenfor ankomsthallen. Disse går kontinuerlig på morgenen konferansedagen. For reisende fra Oslo sentrum anbefaler vi NSB-tog R10, R11 eller L12 mot Gardermoen (se nsb.no).

Mange har forhåndsbestilt tur/retur-billetter til shuttlebussen i påmeldingsskjemaet. Dere som har bestilt bussbilletter men ikke har fått disse på e-post, ta kontakt med oss på post@iko.no eller telefon 22 59 53 00. Husk å printe disse på forhånd, da bussjåføren samler de inn ved påstigning. For de som ikke har forhåndsbestilt, er det automater på busstoppet hvor det kan kjøpes billetter. Pris 70 kr hver vei.

Parkering
Det er mange parkeringsplasser ved The Qube, prisen er kr 100.- pr døgn. Vi har miljøvennlig profil på konferansen, så bruk gjerne tog eller buss!

Registrering
Shuttlebussen slipper deg av like ved hovedinngangen til The Qube. Alle deltakere registreres enkeltvis i foajeen. Gå til skranken merket med første bokstav i etternavnet ditt. Vær ute i god tid! Husk at det er mange som skal inn! Registreringen starter kl. 09.00.

Garderobe
The Qube har garderober hvor du kan henge fra deg ytterklær. Disse er ikke betjente. Det er imidlertid ingen andre enn Trosopplæringskonferansen som har tilgang til lokalene denne dagen.

Mat og drikke
Lunsjen i år er en buffé servert i foajeen fra kl. 12.45 – 14.15. Alle retter vil være merket med allergener. Kl 15.15 blir det servert en pausebuffé med frukt og kake med bær. Det vil være en kiosk åpen ved hovedinngangen mellom kl 08.00 og 11.45, hvor det er mulighet for å kjøpe diverse påsmurt, frukt, juice og lignende.

Alle som har informert om behov for spesialmat (allergier, dietter, vegetar) får informasjon om dette i egen e-post. Meld fra til monica.noer@iko.no om du ikke har fått denne e-posten i løpet av onsdag 11. oktober.

Fra Kirkens Nødhjelp får du utdelt en drikkeflaske med vann, som du kan fylle opp igjen. Det er gratis kaffe og te på torget, i foajeen og på mezzaninen i andre etasje over foajeen hele dagen.

Seminarer
Ta en god kikk på seminarprogrammet her på nettsiden før du kommer til konferansen. Klikk deg inn på riktig tidspunkt i programmet. Du kan velge mellom fem seminarer som går parallelt kl 11.45, 14.15 og 15.45. Seminarene i første bolk gjentas i andre, mens det er fem nye i siste bolk. Det er ingen påmelding, så vær tidlig ute til seminarrommet for å få plass. Når det er fullt, stenges dørene.

Torget
Torget er en viktig møteplass på konferansen. Her treffer du mennesker, organisasjoner og fagmiljøer med mye erfaring fra trosopplæringsarbeid. I tillegg vil det være gode tilbud på materiell. Her kan du også ta deg en liten pause i konferansedagen med en kopp kaffe eller te. Torget er åpent fra kl. 09.00-17.00. Nytt av året er Teltet hvor det vil være korte presentasjoner av aktuelle nyheter fra utstillere, metodikk og god praksis fra menigheter melom kl 13.00 og 15. 30. Se Telt-programmet her.

Hotell
Har du bestilt hotell fra 16. - 17. oktober via konferansen, sjekker du inn på hotellet med eget navn. Har du ikke bestilt hotell, men likevel ønsker å overnatte på hotellet ved The Qube, ta kontakt direkte med Clarion Hotel Congress Oslo Airport.

Informasjon
Konferanseheftet som du får i nettet, gir deg mye nyttig informasjon om konferansen. Vil du orientere deg litt på forhånd, kan du også lese det på nett her.

Lurer du på noe i løpet av dagen, tar du kontakt med noen i informasjonsskranken som du finner i foajeen, eller huker tak i en medarbeider med rød konferansejakke.

Følg med på trosopplæringskonferansen.no for oppdateringer.

Vi er også på Facebook og Instagram. Bruk emneknagg #trosopplæringskonferansen når du legger ut bilder fra dagen.

Det er fortsatt plass til flere deltakere på konferansen, så inviter gjerne med deg kollegaer eller venner!

Hjertelig velkommen til Trosopplæringskonferansen!


Lurer dere på noe? Send en e-post til post@iko.no eller ring  22 59 53 00.