Påmelding  

Info

Praktisk informasjon om Trosopplæringskonferansen, tirsdag 17. oktober

 

Priser for deltakere uten overnatting
Til og med 8. september 1750,-
Fra og med 9. september 2400,-

Spesialtilbud for fulltidsstudenter: Meld på to til prisen av en!
Ved avkryssning for student i påmeldingsskjema, skriv også hvilket studiested du studerer ved. Studenter kan bli bedt om å vise studentbevis ved registrering på konferansedagen. Tilbudet gjelder kun for fulltidsstudenter.

Priser for deltakere med overnatting
Nytt av året er at du også kan bestille hotellovernatting ved påmelding. Vi har 260 rom til disposisjon, og det er første til mølla. En natt i enkeltrom på hotellet Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, som er tilknyttet The Qube. Prisen inkluderer frokost. Konferansen har ikke dobbeltrom til disposisjon. Dette må i tilfelle bestilles direkte fra hotellet. 

Priser deltakeravgift + hotellovernatting fra 16. - 17. oktober:
Til og med 8. september 2950,-
Fra og med 9. september  3600,-

Shuttlebus fra Gardermoen Airport
Uansett om du reiser til konferansen med fly, tog eller buss, så er det enklest å innom Gardermoen, for så å ta shuttlebuss til The Qube og Clarion Hotel Congress Oslo Airport. Shuttlebuss 44 tar 6 minutter og har stoppested rett utenfor ankomstahallen. Disse går kontinuerlig. Pris er 70 kr hver vei. Hvis dere vil kjøpe tur/retur billett på forhånd, kan dere krysse av for det i påmeldingsskjemaet. Prisen blir da lagt på deltakeravgiften, og dere vil få tilsendt billettene på e-post litt før konferansen.

Parkering
Det er nok parkeringsplasser ved The Qube, prisen er kr 100.- pr døgn. 

Stands
Skal du ha stand på konferansen, gå til Torget. Egen påmelding for deltakere som skal stå på stand. 

Påmelding av deltakere
Det er ikke mulig å melde på deltakere uten å oppgi navnet på deltakeren.

Elektronisk faktura
Vi ønsker å sende så mange fakturaer som mulig digitalt. Vi ber dere derfor om å oppgi organisasjonsnummer og e-post til fakturamottaker, så vil dere motta faktura via EHF eller via mail. 

Avmelding:
Du kan fritt overføre din påmelding til en annen person fra samme menighet eller organisasjon ved å sende en e-post til post@iko.no  med info om navn og e-postadresse til ny deltaker. Dersom dette ikke er aktuelt, og du ønsker å melde deg av konferansen, gjør du det her:
Avmeldingsskjema

· Til og med 8.september: Avmeldingsgebyr på kr 350,- må betales
· 9. september - 22. september: Halv pris må betales
· 23. september. - 17. oktober (og forfall på dagen): Full pris må betales
Avmeldingsreglene gjelder også ved sykdom.

Foto under konferansen:
Det kommer til å bli tatt foto og film under konferansen, både av våre egne fotografer og ekstern presse. Bildene som vi tar selv kommer til å bli brukt i våre egne utgivelser og i sosiale medier. Gi tilbakemelding i meldingsfeltet ved påmelding om noen av ulike årsaker ikke er komfortable med dette, så skal vi unngå å publisere bilder av vedkommende.

Ved eventuell avlysning av konferansen:
Påløpte reise- og overnattingskostnader dekkes ikke av arrangøren.